Продавець Інтернет-магазин "InterBag" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1859 відгуків
🛒Гурт від 5 одиниць, замовлення по 📞тел.👇telegram📱viber

Наразі компанія не може швидко відповідати на замовлення чи повідомлення, оскільки за її графіком не робочий час. Ваше замовлення чи питання буде опрацьовано нашими менеджерами найближчого робочого дня.

"𝓘𝓷𝓽𝓮𝓻𝓫𝓪𝓰"
Контакти
Інтернет-магазин "InterBag"Менеджер
вулиця Ярослава Мудрого 2, Любомль, Україна
+380 (95) 566-13-11
Менеджер (Viber)
+380 (97) 652-24-90
Менеджер (Telegram)
+380 (97) 950-59-74
Менеджер (Viber, Whatsup, Telegram)
https://t.me/interbag_bot
Мапа
+380 (95) 566-13-11
+380 (97) 652-24-90
+380 (97) 950-59-74

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Возврат (обмен) товара возможен по следующим причинам: 1) По желанию покупателя. В таких случаях доставку товара обратно оплачивает покупатель. На товары, изготовленные "ПОД ЗАКАЗ" данный вариант возврата не распространяется!! 2) По причине брака (дефект). В таких случаях отправку оплачивает компания и возмещаются деньги за товар и доставку покупателю (в случаях, если покупатель забрал с почты посылку наложенным платежом, а только после этого обнаружил дефект, то деньги за доставку и наложенный платёж НЕ возмещаются!!!) Отправки на возврат необходимо оформлять обычной посылкой (БЕЗ наложенного платежа!!!) и отправлять В ТОЙ ЖЕ упаковке, в которой товар был получен. Если внесена предоплата за доставку, а при получении покупатель отказался от товара, то из суммы предоплаты удерживается стоимость доставки, остаток возвращается!! ПРИМЕЧАНИЕ: возврат денег за товар осуществляется на карту Приватбанк. Комиссия за перевод денег остаётся за счёт получателя.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner