Продавець Інтернет-магазин "InterBag" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1597 відгуків
🛒Гурт від 5 одиниць, замовлення по 📞тел.👇telegram📱viber
"𝓘𝓷𝓽𝓮𝓻𝓫𝓪𝓰"
Контакти
Інтернет-магазин "InterBag"Менеджер
улица Ярослава Мудрого 2, Любомль, Україна
+380 (95) 566-13-11
Менеджер (Viber)
+380 (97) 652-24-90
Менеджер (Telegram)
+380 (97) 950-59-74
Менеджер (Viber, Whatsup, Telegram)
https://t.me/interbag_bot
Мапа
+380 (95) 566-13-11
+380 (97) 652-24-90
+380 (97) 950-59-74

Історія бренду Louis Vuitton

Історія бренду Louis Vuitton
Louis Vuitton ( Луї Віттон) – один з найстаріших французьких Модних будинків, що спеціалізується на виробництві чоловічого, жіночого та дитячого одягу, взуття та аксесуарів люксового сегменту, а також ювелірних виробів. Візитною карткою бренду є валізи.

Модний будинок заснований в 1854 році Луї Виттоном.

З 1998 року Louis Vuitton випускають іменний туристичний путівник City Guide по найцікавішим місцям планети.

На 2013 рік компанія є частиною холдингу LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), що належить Бернару Арно. З листопада 2013-го року посаду креативного директора Louis Vuitton займає Ніколя Геск'єр.

Історія модного дому

Біографія Луї Віттона

Луї Віттон

У 1837 році молодий Луї Віттон прибув до Парижа і поступив учнем до майстра з виготовлення скринь – пану Марешалю. Завдяки своїм вмінням і талантам, Луї швидко навчився техніці виготовлення дорожніх валіз. Незабаром його ім'я було на слуху у французької богеми і вищих шарів суспільства. Свої оригінальні моделі сумок Луї Віттон робив, використовуючи смугасту щільну тканину. Завдяки якості обробки і дорогих матеріалів, валізи від Віттона користувалися великим успіхом у дуже багатих покупців.

У 1854 році Луї Віттон відкрив свій перший магазин Louis Vuitton: Malletier a Paris (в перекладі з франц.: «Луї Віттон: Шкіряні валізи Парижа») на вулиці Rue Neuve des Capucines в Парижі на Єлисейських полях. На фронтоні будинку по сьогодні красується напис: «Луї Віттон, виготовлення валіз, паризький торговий дім, заснований в 1854 році».

Успіх прийшов до Луї Віттону практично відразу: його головною клієнткою стала дружина Наполеона ІІІ – імператриця Євгенія де Монтижо. До того моменту валізи Louis Vuitton виготовлялися виключно для обраних.

У 1858 році Луї представив новинку – плоский чемодан, який отримав назву «Trianon». Відмінною особливістю моделі стала її плоска форма. До цього моменту всі валізи проводилися з опуклою кришкою, що ускладнювало їх транспортування, оскільки складати їх було незручно. Чемодан був обтягнутий сірою непромокаючої тканиною, мав підставу з деревини тополі, а його краї були захищені від збивання металевими куточками.

1858-й рік поклав початок ще одній характерній рисі марки Louis Vuitton – появи величезної кількості підробок. Плоскі валізи стали виготовляти інші виробники багажу. Тоді Луї придумав «друк неповторності» бренду – смугаста червоно-бежеве забарвлення.

Валіза Louis Vuitton (19 століття) Валіза Louis Vuitton (19 століття)

У 1895 році дизайнери компанії під керівництвом Георга Віттона розробили легендарне полотно з монограмами

У 1885 році дизайнер відкрив свій перший магазин у Лондоні. У зв'язку з виходом бренду на світовий ринок він став підтверджувати справжність своїх товарів написом «marque L. Vuitton deposee».

У 1892 році Луї Віттон помер, залишивши свою імперію сина Жоржу Віттону.

Louis Vuitton після смерті творця

У 1895 році дизайнери компанії під керівництвом Георга Віттона розробили легендарне полотно з монограмами, які було дуже важко скопіювати. Жорж створив новий мотив, який складався з бежевого кола, що містить четирехлістний квітка, вигнутого бежевого ромба з чотирипромінні зіркою і точкою в центрі, ініціалів «LV» в пам'ять про свого батька. Зображення було запатентовано і згодом стало фірмовим знаком Louis Vuitton. Завдяки цьому у світі значно знизився відсоток підробок продукції Louis Vuitton.

Реклама продукції Louis Vuitton Реклама продукції Louis Vuitton Реклама продукції Louis Vuitton

Протягом багатьох років Жорж займався просуванням продукції Louis Vuitton на міжнародному ринку, багато подорожував і постійно переїжджав з країни в країну. Незабаром магазини марки Louis Vuitton з'явилися в Нью-Йорку, Бомбеї, Лондоні, Вашингтоні, Олександрії та Буенос-Айресі.

Louis Vuitton в ХХ столітті

В 1914 році на Єлисейських Полях у Парижі було відкрито бутік Louis Vuitton, який став найбільшим магазином в місті.

Фасад будівлі, в якій розташовувався магазин Louis Vuitton Одна з найстаріших сумок Louis Vuitton

В 1930 році була випущена сенсаційна м'яка сумка-валіза Keepall. Нововведення стало головною передумовою появи унікальної моделі сумки Speedy, що з'явилася в 1932 році і згодом отримала статус культової.

У 1936 році Жорж Віттон помер, управління Louis Vuitton повністю перейшло в руки його сина Гастона-Луї Віттона.

Під час Другої Світової війни торгова марка Louis Vuitton підтримала нацистів, повісивши на двері табличку: «Немає входу з собаками. Немає входу євреїв». Цю ганебну сторінку в історії бренду постаралися швидко забути.

Жінка з багажем Louis Vuitton (1950-ті роки) Жінка з багажем Louis Vuitton (1950-ті роки)

У 1959 році було прийнято рішення змінити знамениту монограму на більш просту. Зроблено це було для того, щоб наносити її не лише на великі, а й на більш дрібні об'єкти, наприклад, на аксесуари.

Модель Твіггі з аксесуарами Louis Vuitton (1967 рік) Модель Твіггі з аксесуарами Louis Vuitton (1967 рік)

У 1978 році відкрився перший бутік Louis Vuitton в Японії. З цього моменту торгова марка стала розширювати свій вплив в Азії. Пізніше фірмові бутіки були відкриті в Тайвані (1983) і в Південній Кореї (1984 р.).

У 1987 році бренд Louis Vuitton став частиною холдингу LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), який є одним з найбільших в світі виробників предметів розкоші.

У 1989 році компанія Louis Vuitton мала ста тридцятьма бутиками по всьому світу.

Ів Карсель Ів Карсель Ів Карсель

На початку 1990-х років президентом Будинку моди був призначений Ів Карсель.

У 1992 році був відкритий перший фірмовий бутік у Китаї.

Жерар Депардьє на урочистостях з нагоди сторіччя «Monogram Canvas» Наомі Кемпбелл і Аззадин Алайя на урочистостях з нагоди сторіччя «Monogram Canvas»

У 1996 році Louis Vuitton відзначив сторічний ювілей свого фірмового винаходу — «Monogram Canvas».

Нова історія Модного дому

У 1997 році художнім керівником Louis Vuitton став Марк Джейкобс. Завдяки роботі дизайнера компанія випустила перші жіночі і чоловічі колекції класу pret-а-porter: одяг, взуття, аксесуари та ювелірні вироби. До цього моменту Louis Vuitton займалися виключно виробництвом сумок і валіз. Модельєр залучав до співпраці над колекціями багатьох відомих художників: Стефана Спрауза, Такаші Муракамі, Річарда Прінса і репера Каньє Уеста.

Показ колекції Louis Vuitton осінь-зима 1998/99 Показ колекції Louis Vuitton весна-літо 1999 Марк Джейкобс на презентації Louis Vuitton (1998 рік)

У 1998 році Модний дім почав випускати туристичний путівник Louis Vuitton City Guide по найцікавішим місцям планети.

У 1999 році відкрився перший бутік Louis Vuitton в Марокко.

У 1998 році Модний дім почав випускати туристичний путівник Louis Vuitton City Guide (серія путівників за 2010 рік) Один із бутиків Louis Vuitton в Марокко

У 2003 році спільно з Такасі Муракамі була розроблена нова технологія монограми «Multicolore», що використовувалась при створенні лімітованої колекції. У тому ж році відкрилися фірмові бутіки Louis Vuitton в столицях Росії і Індії.

У 2005 році Louis Vuitton відсвяткував своє 115-річчя. В честь цієї знаменної події нові бутіки фірми відкрилися в Сан-Паулу, Нью-Йорку, Шанхаї та Йоганнесбурзі.

У 2008 році Рей Кавакубо, засновник і арт-директор Comme des Garçons, запропонувала Вербу Карселю відкрити спільний магазин в Токіо.

Спільний магазин Louis Vuitton і Comme des Garçons в Токіо Лімітована колекція сумок Рей Кавакубо для Louis Vuitton

«Comme des Garcons був першим, хто запропонував співпрацю, і відмовитися від цього було б нерозумно, оскільки спільний проект – це відмінний привід відсвяткувати 30-річчя появи марки в Токіо».

Ів Карсель

Протягом трьох місяців в бутіку продавалася колекція сумок, що складається з шести моделей. Для Louis Vuitton Monogram Speedy Рей Кавакубо створила 8 ручок різної довжини.

2009-2011

У 2009-му Louis Vuitton створили капсульну колекцію багажу, що складається з двох кейсів і дорожньої валізи, для нового концепт-кара Infiniti Essence. У цьому ж році Модний дім у співпраці з іспанською актрисою Россі де Пальмою підготували лімітовану колекцію віял. Вартість аксесуара становить близько 400 доларів. Грошові кошти, виручені від продажу, були перераховані до фонду благодійної організації OrphanAid Africa, яка допомагає дітям-сиротам африканських країн.

У 2009 Louis Vuitton створили капсульну колекцію для багажу нового концепт-кара Infiniti Essence У 2009 році Louis Vuitton представили унікальний валіза «Сніданок у пустелі» з вбудованими ящиками і полицями

У 2009 році Louis Vuitton представили унікальний валіза «Сніданок у пустелі», з вбудованими ящиками і полицями. На думку розробників, дорожній кейс може вміщати в себе телевізор, комп'ютер, кава-машину і DVD-плеєр тощо Чемодан був оснащений вбудованою сонячною батареєю.

У 2009 році особами рекламної кампанії Louis Vuitton стали легендарні космонавти: Базз Олдрін, здійснив першу в історії посадку на Місяць, Саллі Райд, перша американка, що відправилася в політ на Місяць і Джеймс Ловелл, командир екіпажу Apollo-13. У кадрі також з'явилася модель сумки Louis Vuitton – Icare. Фотосесія Енні Лейбовіц була присвячена 40-річчю підкорення Місяця людиною. Зйомки проходили в каліфорнійській пустелі. До Різдва Модний дім представив рекламну кампанію аксесуарів в дусі казок Шарля Перро.

У 2009 році особами рекламної кампанії Louis Vuitton стали легендарні космонавти: Базз Олдрін, Саллі Райд і Джеймс Ловелл До Різдва 2009 року Модний будинок представив рекламну кампанію аксесуарів в дусі казок Шарля Перро

У 2009-му Каньє Уест створив лімітовану колекцію чоловічих і жіночих снікерсів для Louis Vuitton. У цьому ж році Модний дім випустив книгу Louis Vuitton: Мистецтво, Мода і Архітектура. У ній розповідалося про коллаборациях бренду за всю історію його існування. Дизайн обкладинки книги розробив художник Такаші Муракамі. Видання було доступно англійською, французькою та італійською мовами. Вартість книги становить 130 доларів.

У 2009-му Каньє Уест створив лімітовану колекцію чоловічих і жіночих снікерсів для Louis Vuitton Книга

У 2009 році, до 150-річчя всесвітньої організації Червоного хреста, Енні Лейбовіц і Louis Vuitton створили капсульну колекцію сумок. Фотограф переосмислила дизайн сумок Louis Vuitton зі знаменитими монограмами. Лейбовіц запропонувала в якості коричневого фону використовувати чорний, а світло-коричневі і жовті монограми замінити на червоні. Лімітована колекція сумок була виставлена на благодійному аукціоні sotheby's. На честь 150-річчя Червоного хреста Louis Vuitton створили колекцію аптечок у вигляді валіз з вбудованими ящиками для зберігання ліків. Корпус оригінального кейса був прикрашений зображенням червоного хреста. Аптечка також була виставлена на аукціоні sotheby's.

До 150-річчя всесвітньої організації Червоного хреста, Енні Лейбовіц і Louis Vuitton створили капсульну колекцію сумок На честь 150-річчя Червоного хреста Louis Vuitton створили колекцію аптечок у вигляді валіз

У 2010-му Louis Vuitton випустили лімітовану колекцію сумок, що імітують поверхню футбольного м'яча. У цьому ж році Модний дім створив колекцію чохлів для iPad вартістю 240 доларів. У травні 2010-го, у переддень Чемпіонату Світу з футболу в Південній Африці, Louis Vuitton представили рекламну кампанію за участю Пеле, Зідана і Марадони. Енні Лейбовіц зафіксувала легендарних футболістів, які грають у настільний футбол.

У цьому ж році Louis Vuitton створили сумку-футляр для зберігання Кубка FIFA.

Рекламна кампанія Louis Vuitton з участю Пеле, Зідана і Марадони (2010 рік) Чохол для iPad від Louis Vuitton

У 2010 році дослідницьке агентство Millward Brown Optimor опублікувало список 10 найбільш дорогих брендів люксового сегменту. Першу сходинку цього рейтингу зайняв Louis Vuitton. У 2010 році Модний дім виставив на аукціон cristie's 20 вінтажних валіз. Заявлена ціна предметів варіювалася від 400 до 4 000 фунтів стерлінгів.

У 2010 році з 16 по 21 грудня, в Москві проходила виставка «Louis Vuitton. Мистецтво моди». У ній були представлені жіночі колекції, створені Марком Джейкобсом для бренду в різні роки. В експозицію увійшли двадцять три манекена, на голови яких були надіті сумки від Louis Vuitton. Виставку стилізувала Кеті Гранд, редактор і засновник журналу LOVE Magazine. Вона з'єднала архівні вбрання з речами з останніх колекцій бренду.

У 2010 році в Москві проходила виставка «Louis Vuitton. Мистецтво моди» У 2010 році в Москві проходила виставка «Louis Vuitton. Мистецтво моди»

У 2011 році Енні Лейбовіц провела рекламну зйомку Louis Vuitton Core Values Campaign весна-літо 2011. Фотограф зафіксувала Анджеліну Джолі з сумкою Alto на тлі озера в Сієм Ріп, Камбоджа.

У 2011 році за замовленням Louis Vuitton видавництво Rizzoli випустило книгу «Louis Vuitton: Архітектура та інтер'єри». У ній було представлено близько 300 знімків, ескізів, макетів будівель та інтер'єрів магазинів Модного будинку, розташованих в різних містах планети. У книзі були опубліковані інтерв'ю з такими архітекторами як Джун Аокі, Пітер Марино і Крістіан де Портцампарк. Видання було представлено в слипкейсе і в звичайному твердому палітурці.

Анджеліна Джолі в рекламній кампанії Louis Vuitton Core Values весна-літо 2011 Книга «Louis Vuitton: Архітектура та інтер'єри»

2012-2013

У 2012-му дослідницьке агентство Millward Brown Optimor в сьомий раз назвали Louis Vuitton найдорожчим люксовим брендом. У цьому ж році Модний дім і японська художниця Яйої Кусама представили капсульну колекцію жіночого одягу та аксесуарів. Відмінною особливістю спільної роботи стало використання візерунка в горошок.

«Кусама володіє нескінченною енергією. Співпраця з нею було досить спонтанним рішенням для мене. Мені здається, ми отримали динамічний, яскравий проект, який являє собою справжню колаборацію».

Марк Джейкобс

Жизель Бюндхен на обкладинці Vogue Brasil в одязі з колекції Louis Vuitton x Yayoi Kusama Капсульна колекція Louis Vuitton x Yayoi Kusama Капсульна колекція Louis Vuitton x Yayoi Kusama

Жизель Бюндхен з'явилася на обкладинці і сторінках липневого Vogue Brasil в нарядах з капсульної колекції Louis Vuitton x Yayoi Kusama.

У 2013 році Марк Джейкобс і Софія Копполла створили модель сумки Louis Vuitton SC bag в двох розмірах. Аксесуари були представлені в паризькому універмазі Le Bon Marché Rive Gauche.

Девід Боуї в рекламній кампанії L Invitation au Voyage 2013 Софія Копполла в рекламній кампанії Louis Vuitton SC bag 2013

В жовтні 2013 року Марк Джейкобс покинув пост креативного директора Louis Vuitton. Після показу весняно-літньої колекції марки Бернар Арно і Марк Джейкобс оголосили про те, що не будуть продовжувати контракт, термін дії якого закінчується в 2014 році. Дизайнер підкреслив, що планує зосередитися на роботі над власним брендом — Marc Jacobs.

4 листопада 2013 року посаду креативного директора Louis Vuitton зайняв Ніколя Геск'єр.

Бернар Арно Марк Джейкобс Ніколя Геск'єра

У 2013 році новим обличчям бренду Louis Vuitton став всесвітньо відомий музикант Девід Боуї. Разом з Аризоною Мьюз він знявся у рекламній кампанії під назвою L Invitation au Voyage, представивши годинник Tambour watch.

2014

У січні 2014 року Жюлі де Лібран, директор по дизайну жіночій лінії Louis Vuitton, покинула свій пост. Протягом п'яти років Лібран під керівництвом Марка Джейкобса займалася створенням одягу і аксесуарів для міжсезонних колекцій: Pre-Fall та Resort.

Жюлі де Лібран Жюлі де Лібран

У 2014 році відбулася третя за рахунком колаборація Louis Vuitton з вуличними художниками. На цей раз ними стали француз Андре Сарайва, американець Кенні Шарф і чилієць Інті. Художники створили для бренду колекцію хусток-каре Foulards D Artistes III. Кенні Шарф прикрасив своє творіння яскравим психоделічним принтом у вигляді астрономічних образів і символів поп-культури. Фоном хустки Андре Сарайвы став візерунок у вигляді плям фарби і персонажа Mr A, синьої постаті з асиметричними очима. На каре Інті було зображено сонце з мотивів образу бога Віракоча цивілізації Тіуанако. Чилійський художник виконав свій візерунок у теплих оранжево-золотих тонах і окаймил червоною рамкою з орнаментом з древніх символів.

У 2014 році відбулася третя за рахунком колаборація Louis Vuitton з вуличними художниками У 2014 році відбулася третя за рахунком колаборація Louis Vuitton з вуличними художниками У 2014 році відбулася третя за рахунком колаборація Louis Vuitton з вуличними художниками

У 2014 році Louis Vuitton представили капсульну багажну колекцію, присвячену дизайну концепт-кара BMW i8. До неї увійшли дві дорожні сумки, портфель і кофр для одягу. Кожен предмет колекції був виконаний з карбонового волокна і прикрашена принтом Damier Canvas («шахова дошка»).

Louis Vuitton створили капсульну колекцію багажу, присвячену дизайну концепт-кара BMW i8 Louis Vuitton створили капсульну колекцію багажу, присвячену дизайну концепт-кара BMW i8

«BMW і Louis Vuitton пов'язують не тільки багаті традиції, але також прагнення постійно розвивати їх. Застосування карбону в BMW i8 говорить про раціональному підході до використання полегшених конструкцій. З тим же прагненням до інновацій, естетики та легкості працює Louis Vuitton. Багажна колекція ідеально відповідає новому автомобілю».

Андріан Ван Хайдонк, головний дизайнер BMW Group

Покази як театралізовані вистави

З приходом Марка Джейкобса бренд Louis Vuitton почав представляти свої колекції на Тижні моди в Парижі. Особливу увагу креативний директор Будинку приділяв художнього оформлення показів.

Марк Джейкобс після показу Louis Vuitton весна-літо 2008 Марк Джейкобс після показу Louis Vuitton осінь-зима 2011/12 Марк Джейкобс після показу Louis Vuitton весна-літо 2012

У 2007 році Наомі Кемпбелл, Єва Герцигова, Наталія Водянова, Кармен Касс і інші моделі, які брали участь у дефіле Louis Vuitton весна-літо 2008, вийшли на подіум в образі медсестер. На створення колекції та вибір образів Марка Джейкобса надихнула серія картина «Медсестри» художника Річарда Прінса.

У 2007 році моделі, які брали участь у дефіле Louis Vuitton весна-літо 2008, вийшли на подіум в образі медсестер У 2011 році під час показу осінь-зима 2011/2012 моделі виходили з ліфта, двері якого відкривали чоловіки-портьє

У 2011 році в рамках Тижня моди в Парижі бренд представили колекцію Louis Vuitton осінь-зима 2011/2012. Під час дефіле моделі виходили з ліфта, ковані двері якого відкривали чоловіки-портьє. Колекція виконана в стилі мілітарі, атмосфера показу — стилізована під фільм «Нічний портьє».

Для показу Louis Vuitton весна-літо 2012 на подіумі була встановлена біла карусель з кіньми, на яких сиділи моделі.

Для показу Louis Vuitton весна-літо 2012 на подіумі була встановлена біла карусель з кіньми, на яких сиділи моделі У 2012 році для показу Louis Vuitton осінь-зима 2012/2013 приміщення було переобладнано під залізничний вокзал

У 2012 році для показу Louis Vuitton осінь-зима 2012/2013 Марк Джейкобс розпорядився обладнати приміщення під залізничний вокзал. Моделей на шоу доставляли на паровозі, з багажем дівчатам допомагали хлопці-носії.

Для показу Louis Vuitton весна-літо 2013 на подіумі було встановлено кілька ескалаторів, за якими спускалися і піднімалися моделі.

Для показу Louis Vuitton весна-літо 2013 на подіумі було встановлено кілька ескалаторів У 2013 році для показу своєї прощальної колекції Louis Vuitton весна-літо 2014 Марк Джейкобс використовував декорації з минулих сезонів

У 2013 році для показу своєї прощальної колекції Louis Vuitton весна-літо 2014 Марк Джейкобс використовував декорації з минулих сезонів: карусель, фонтани, величезні годинник і пр., але тільки в похмурому готичному стилі.

Цікаві факти

  • Девіз будинку Louis Vuitton: «Кожен чемодан повинен поєднувати в собі високу мобільність і легкість»;
  • Кадр з кліпу Брітні Спірс «Do Something»
  • Фірма відома тим, що веде постійну боротьбу з контрафактною продукцією, багато позови компанії отримали широке громадське поширення. В якості прикладу можна навести судові справи проти Брітні Спірс, Sony BMG і MTV Online. Співачку визнали винною в порушенні закону про фальсифікації товарного знака в кліпі «Do Something», де фігурує приладова дошка, оббита рожевим матеріалом з символікою «Louis Vuitton». А телемагнатам Sony BMG і MTV Online довелося виплатити бренду по 80 000$ за трансляцію даного кліпу;
  • Технологія виробництва дорожніх сумок і валіз не зазнала змін з тих самих пір, коли Луї Віттон відкрив свою компанію. Корпус сумки створюється з тополі, а оббивка виключно з полотна «Monogram». До того ж, існує спеціальна захист кутів і унікальні замки, що є невід'ємною частиною всіх багажних аксесуарів і валіз Louis Vuitton;
  • У будинку Louis Vuitton є додаткова майстерня, яка спеціалізується на особливих замовлень і розташована в Аньере, в департаменті О-де-Сен;
  • Для виготовлення сумок Louis Vuitton використовує не тільки шкіру, але і тканини. Особливо відомі тканину у червоно-бежеву смужку, тканина в клітку і монограммная тканина в декількох колірних комбінаціях;
  • Самий знаменитий флагманський бутік Louis Vuitton знаходиться на Єлисейських полях у Парижі
  • Символом дому Louis Vuitton з 1896 року є монограммная тканина. В даний час існують нові варіанти виконання монограммной тканини: найбільш відомий з них є кольоровим, фантазійним і авангардистським в 33 кольорах, а також в лакової шкіри і дениме
  • Група Louis Vuitton є спонсором низки великих спортивних заходів. Прикладом тому є Кубок Луї Віттона – це вітрильна регата, була відбірковим туром для Кубка Америки, найпрестижнішого трофея в світі вітрильного спорту. Група Louis Vuitton спонсорувала ці змагання протягом чверті століття — з 1983 по 2007 рр.;
  • На сьогоднішній день по всьому світу налічується більше 350 фірмових бутиків Louis Vuitton;
  • Самий знаменитий флагманський бутік Louis Vuitton знаходиться на Єлисейських полях у Парижі, в ньому продаються всі лінії марки, розподілені на семи рівнях будівлі.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner